• 1400/03/19 - 07:36
  • تعداد بازدید: 88
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
مهلت ارسال آثار قصه گویی تمدید شد

استقبال لرستانی ها از جشنواره قصه گویی کانون

علاقه‌مندان تا پایان خردادماه 1400 می‌توانند با مراجعه به پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، فراخوان بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا پایان خرداد ۱۴۰۰ تمدید شد.
مدیر کل کانون پرورش فکری لرستان با بیان این نکته که استقبال برای ثبت نام در بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ادامه دارد، گفت: فراخوان جشنواره تا پایان خردادماه تمدید شدو هم استانی های عزیز می توانند مراحل ثبت نام را انجام دهند.
محمدجوادمحمدی افزود: جشنواه بیست و سوم با شعار «آینده ساختنی است» و با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و از خودگذشتگی (جهاد و مقاومت در عرصه‌های مختلف زندگی) به صورت مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir  نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.
وی اضافه کرد: چهار نشست تخصصی آموزشی « قصه های 90 ثانیه‌ای » باحضورصادق کیانی مقدم، قصه گو، داور و مدرس قصه گویی و«کارگاه آموزشی پادکست» با حضور علیرضا آقایی قصه گو و مدرس قصه گویی و دو نشست توجیهی در انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان برگزارشد.
 محمدی ادامه داد: این نشست های تخصصی با هدف آشنایی بیشتر شرکت کنندگان و فراهم  شدن زمینه شرکت علاقه مندان به هنرقصه گویی برگزار شدند.
مدیر کل کانون لرستان درادامه گفت: ثبت سی‌ام آذر در تقویم رسمی کشور به عنوان روز قصه و قصه‌گویی، از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهاد شده بود که به تازگی در شورای فرهنگ عمومی به تصویب رسید و این مناسبت پس از طرح و تصویب نهایی در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، در تقویم رسمی کشور ثبت خواهد شد.
گفتنی است: بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون شامل بخش‌های «ملی»، «بین‌الملل»، « قصه گوی برتر»، «قصه های 90 ثانیه ای» و «پادکست» است که گروه های سنی نوجوانان، زنان ومردان، پدربزرگ ها و مادربزرگ هارا شامل می شود.
همچنین در بخش علمی جشنواره تا شهریورماه مهلت ثبت نام و ثبت آثارپژوهشی و مقالات در سایت ادامه دارد که از همه علاقه مندان، اساتید، هنرمندان و اهل قلم و پژوهش دعوت می شود تا شاهدحضور پررنگ تر شرکت کنندگان دراین بخش از جشنواره باشیم.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت