• 1402/07/23 - 08:19
  • تعداد بازدید: 15
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

اولین روز هفته ملی کودک در مراکز کانون لرستان1402

همزمان با اولین روز از هفته ملی کودک 1402 با شعار «کودکی بهتر، زندگی بهتر» با عنوان (کودک، صلح، امنیت، محیط زیست) برنامه های مختلفی از سوی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری سراسر استان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان: همزمان با اولین روز از هفته ملی کودک 1402 با شعار «کودکی بهتر، زندگی بهتر» با عنوان (کودک، صلح، امنیت، محیط زیست) برنامه های مختلفی از سوی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری سراسر استان اجرا شد.
در این روز، زنگ هفته ملی کودک توسط مراکز ۱و ۲ الشتر به صدا در مدرسه شهید مفتح نواخته شد این برنامه با حضور  مدیر و معاونین و معلمین مدرسه و ایستگاه نقاشی با موضوع: با طبیعت مهربان باشیم برگزار شد و در پایان به چهار نفر کتاب هدیه داده شد.
مرکزشماره یک خرم آباد برنامه هایی مانند: معرفی هفته کودک و گفتگو با موضوع(صلح و دوستی)، شعرخوانی و قصه گویی را با حضور دانش آموزان مدرسه پیشگام برگزار کرد و مکز شماره 2 خرم آباد میزبان کودکان ونوجوانان و سمانه حسن پور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان به همراه معاونین و حراست و کارشناسان این سازمان بود که دراین بازدید برنامه های مختلفی از جمله معرفی کانون و فعالیت های آن اجرا شد.
بازی و سرگرمی و ویژه برنامه هفته ملی کودک همزمان با آغاز هفته ملی کودک در مرکز شماره 3خرم آباد اجرای برنامه های «مادر و کودک»، نقاشی کاردستی، قصه نمایش پخش فیلم، بازی های دسته جمعی، نمایش خلاق، وپخت کیک خانگی شکلات و شیر با مشارکت والدین انجام شد و در مرکز شماره ۵ خرم آباد با حضور درمدرسه، معرفی ایام و وقایع، قصه گویی، برگزاری کارگاه نقاشی، بازی و سرگرمی به اجرا درآمد. و در مرکز بدرآباد خرم آباد دعوت از مدارس، معرفی هفته کودک و گفتگو درباره«صلح و دوستی»، ساخت اوریگامی و نمایش فیلم با حضور کودکان ونوجوانان انجام شد.
در شهرستان الیگودرز، مرکز شماره ۲ به معرفی کتاب، معرفی فعالیتهای مرکز، روخوانی کتاب و کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی توسط مربیان اورژانس اجتماعی ۱۲۳  برگزار شد.
مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان چگنی نیز با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری با حضور مسولین و دانش آموزان برنامه های به استقبال هفته ملی رفت و در اولین روز برنامه های مختلفی مانند: کاشت نهال زیتون (درخت زیتون نماد صلح و امنیت ) به مناسبت روزشمار هفته ملی کودک باعنوان«کودک.صلح .امینت .محیط زیست»، سخنرانی رییس محیط زیست شهرستان درباره اهمیت محیط زیست و حفظ و نگهداری آن، آموزش ساخت ماهی با استفاده از دور ریختنی ها در راستای حفظ محیط زیست، نقاشی با موضوع آرزوی من، قصه گویی، اوریگامی را برگزار کرد.
اعضا و مربیان مرکز فرهنگی هنری پلدختردر اولین روز از هفته ملی کودک و تقارن آن با «هفته فراجا» با اهدای شاخه های گل ازحافظان امنیت قدر دانی کردند. همچنین در این روز مربیان در مدارس سطح شهرحضور یافتند و برنامه های قصه گویی و تبلیغ جهت جشنواره قصه گویی، شعر خوانی و ... را اجرا کردند.
در بروجرد مربیان مرکز فرهنگی هنری شماره 2 از دبستان دخترانه حضرت معصومه (س) بازدید و برنامه های: معرفی ایام و وقایع، معرفی بر نامه های مراکز، معرفی واجرای برنامه های هنری در دو کلاس این دبستان به صورت  مجزا، معرفی فیلم بچه زرنگ وبردن چند پوستر برای معرفی این فیلم، در دو دبستان دخترانه، ودر نهایت بردن پوستر به یک دبستان پسرانه برای معرفی فیلم بچه زرنگ، انجام شد. ودر این روز  مربیان مرکز شماره یک و3بروجرد به مدارس رفته و برنامه های مختلفی را اجرا کردند.
در مرکز فرهنگی هنری نورآباد نیز با حضور دانش آموزان برنامه های مختلفی مانند: معرفی کانون، معرفی هفته ملی کودک، قصه گویی، ایستگاه نقاشی وادبی و... برگزار شد.
در اولین روز هفته ملی کودک کتابخانه های سیار روستایی شماره 5  در روستای گیرچان، برنامه های مانند: نمایش خلاق، قصه گویی، معرفی کتاب و معرفی و ایام اجرا شد.
گفتنی است: برنامه های هفته ملی کودک از 15 تا 21 مهرماه 1402 برگزار می شوند.

اولین روز هفته ملی کودک در مراکز کانون لرستان

اولین روز هفته ملی کودک در مراکز کانون لرستان

اولین روز هفته ملی کودک در مراکز کانون لرستان

اولین روز هفته ملی کودک در مراکز کانون لرستان

 

 

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت