• 1399/12/25 - 09:02
  • تعداد بازدید: 2272
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تجربه ای جذاب درساخت کاردستی با مواد دور ریختنی

اعضای مراکزفرهنگی هنری کانون پرورش فکری لرستان با استفاده از مواد دور ریختنی کاردستی های مختلفی را با راهنمایی مربیان می سازند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان لرستان؛ اعضای مراکزفرهنگی هنری کانون پرورش فکری لرستان با استفاده از مواد دور ریختنی کاردستی های مختلفی را با راهنمایی مربیان می سازند.
محمدجوادمحمدی گفت: به منظورآشنایی بیشتراعضای کانون با چگونگی حفاظت ازمحیط زیست و نگهداری از زمین و طبیعت که به عنوان یک امانت در اختیار ماست و همچنین بازیافت و استفاده ی دوباره از وسایل دوریختنی مراکز کانون پرورش فکری کارگاه های متنوعی را در طول سال برگزار می کنند.  
 مدیرکل کانون لرستان با اشاره به اینکه یکی ازفعالیت های جذاب کانون، ساخت کاردستی با وسایل دوریختنی است، گفت: ساخت کاردستی با دور ریختنی ها مهارت و خلاقیت اعضا را افزایش می دهد.
محمدی اضافه کرد: یکی از فعالیت‌های مورد علاقه‌ی کودکان و نوجوانان درمراکزکانون، طراحی و ساخت وسایل بازی و سرگرمی و تزیینی با استفاده از مواد دورریختنی و بازیافتی است. 
وی افزود: این سرگرمی‌های کم‌هزینه‌ای که بچه‌ها با راهنمایی و کمک مربیان، خودشان امکان ساختن آن‌ را پیدا می‌کنند باعث می‌شود تا به مواد و وسایل دورریختنی نگاه دیگری پیداکنند که این فعالیت، علاوه بر پرورش استعداد و خلاقیت، حس اعتماد به نفس را نیز در بچه‌ها تقویت می‌کندوآن‌ها را به تفکرو ایده‌پردازی وا می‌دارد.
محمدی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، مربیان کانون به صورت مجازی کارگاه هایی را با موضوع؛ کاردستی و ساخت وسایل با مواد دور ریختنی برگزار می کنند که دراین کارگاه ها، اعضای کانون، فرا می گیرند تا به امکانات دورریختنی و بازیافتی توجه، استفاده‌ی دوباره و موثر داشته باشند. 

 


 

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت