• 1399/12/18 - 12:02
  • تعداد بازدید: 144
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ثبت نام کارگاه های فصل بهار کانون لرستان همچنان ادامه دارد

همزمان با سراسر کشور، ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فصل بهار استان لرستان از ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ آغاز شده است و تا ۲۱ اسفند در پایگاه مجازی کانون به نشانی lorestan.kpf.ir ادامه دارد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان لرستان؛ محمدجوادمحمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی ویژه فصل بهار خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می توانند تا ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ فرصت دارند تا با مراجعه به سایت lorestan.kpf.ir مراحل ثبت‌نام  را انجام دهند.
محمدی افزود: تنوع این کارگاه ها، فرصت مناسبی برای کودکان و نوجوانان است تا با توجه علایق خود رشته دلخواه را انتخاب کنند.
وی اضافه کرد: ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی شامل:  قصه گویی، حال خوش زندگی، نجوم، بازیگری، تئاتر، هنرهای نمایشی، کارگاه داستان نویسی، شعر، نوشتن خلاق، متون خوانی،کاردستی، نقاشی، خوشنویسی، بازی وسرگرمی، زیست شناسی، اوریگامی، رباتیک، انیمیشن، سرود، موسیقی ارف و عروسک سازی در حال انجام است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان عنوان داشت: زمان شروع این کارگاه‌ها فروردین ماه1400 تعیین شده است و علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» (۴ سال به بالا)، «نوخوان» (۷ سال به بالا)، «نونهال» (۹ سال به بالا)، «نونگاه (۱۲ سال به بالا) و «نوجوان» (۱۵ سال به بالا) می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.
این کارگاه‌های برخط با حضور مدرسان باتجربه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته برگزار می‌شود.
گفتنی است جدول زمان‌بندی و مشخصات دوره‌های آموزشی کودکان و نوجوانان به همراه اسامی مدرسان رشته‌های فرهنگی، هنری و ادبی در پایگاه مجازی کانون(دوره های تخصصی برخط استانی) به نشانی  lorestan.kpf.irدر دسترس قرار دارد.


کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت