• 1399/10/14 - 14:04
  • تعداد بازدید: 84
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

همکاری کانون پرورش فکری با کمیته امدادامام خمینی(ره) لرستان

در جلسه ای که با حضور جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان و محمدجواد محمدی مدیرکل کانون لرستان، برگزارشد، بر همکاری های بیشتر بین دوستگاه تاکید شد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان لرستان: صبح امروز 14 دی ماه 1399 جلسه ای با حضور جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان و محمدجواد محمدی مدیرکل کانون لرستان در سالن کنفرانس کانون برگزارشد.
 

دراین نشست: جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان ضمن ابراز خرسندی از حضور درکانون گفت: با کانون و فعالیت های آن آشنا هستم و امیدوارم بتوانیم با کمک کانون پرورش فکری در راستای رشد فرهنگی هنری و ادبی مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد قدم های مثبتی را برداریم.
محمدی فارسانی افزود: برای انتقال مفاهیم «انفاق» «نیکوکاری و«احسان» به کودکان ونوجوانان و خانواده ها، می توان از ظرفیت مراکز کانون استفاده کرد و با واسطه هایی مانند: قصه گویی، نمایش عروسکی، تئاتر، ادبیات و... به بهترین شکل می توان این مفاهیم را آموزش داد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان اضافه کرد: در اسفندماه هفته نیکوکاری را پیش رو داریم که قرار است با همکاری کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش مسابقه نقاشی را برگزار کنیم.

 

در بخش بعدی این جلسه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها سپهبدحاج قاسم سلیمانی و خیر مقدم به مهمانان بر همکاری های بیشتر بین دوستگاه تاکید کرد.
محمدی با اشاره به فعالیت 26مرکز ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری در سراسر لرستان گفت: با توجه به شیوع کرونا، فعالیت های کانون در فضای مجازی برگزار می شوند و مربیان توانمندکانون منتظر حضور مدد جویان تحت پوشش کمیته امدادامام(ره) در سراسر استان هستند.
محمدی افزود: در فصل زمستان نیز کارگاه‌های آموزشی و تخصصی، با بیش از 25 کارگاه برخط آماده ثبت نام از کودکان ونوجوانان و مدد جویان سراسراستان لرستان هستند و علاقمندان تا هفدهم دی ۱۳۹۹ فرصت دارند تا با مراجعه به سایت   lorestan.kpf.ir مراحل ثبت‌نام را انجام دهند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان: کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی، سواد اقتصادی و مهارت‌های زندگیِ شامل: کارگاه حال خوش زندگی- کارگاه قصه گویی(شعروداستان)- کارگاه قصه گویی فن بیان - کارگاه بازی وسرگرمی- کارگاه کاردستی و اوریگامی- کارگاه نجوم- کارگاه سرود - هنرهای نمایشی(بازیگری)- هنرهای نمایشی(نمایش عروسکی) - هنرهای نمایشی(تئاترکتابخانه ای) - نقاشی- داستان نویسی، شعر، طرح های ادبی عناوین کارگاه هایی هستند که در فصل زمستان در کانون مجازی برگزار می شوند
وی عنوان داشت: مراکز کانون به کودکان ونوجوان در گروه‌های سنی «نوباوه» (۴ سال به بالا)، «نوخوان» (۷ سال به بالا)، «نونهال» (۹ سال به بالا)، «نونگاه» (۱۲ سال به بالا) و «نوجوان» (۱۵ سال به بالا) خدمات ارائه می دهد.
دربخش پایانی مدیرکل های کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان وکانون پرورش فکری لرستان، برهمکاری های مشترک فرهنگی، هنری و ادبی در زمینه های ساخت انیمیشن، برگزاری مسابقه، تولیدتئاتر، قصه گویی و فعالیت های ادبی تاکیدشد.
دراین جلسه مجیدطائف معاون توسعه مشارکت های مردمی، سیدحمیدعلوی معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) حضور داشتند.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت