راهبرد مشارکت مصوب :

 

   طبق بند 2 ماده 9 تصویب­نامه شورای عالی اداری با عنوان «حقوق شهروندی در نظام اداری» به شماره 1127128 مورخ 28/12/1395، شهروندان حق دارند تا سیاست­ها، فرآیندها، تصمیمات و اقدامات دستگاه­های اجرایی را نقد نموده و نظر انتقادی خود را در چارچوب مقررات ابراز کنند.

   کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند برنامه محوری، نگاه سیستمی، پشتوانه آمایشی و توان کارشناسی خدمات باکیفیتی را به طرز شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود به مخاطبین ارائه نماید

   چشم‌انداز سازمانی کانون برآن است که با بهره‌مندی از جایگاهی ممتاز در ساماندهی و عرضه‌ی تولیدات و فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی به «سازمان»ی معیار در حوزه‌ی کودک و نوجوان تبدیل شود.تقویت و اعتلای حوزه فرهنگ، هنر و ادبیات کودک و نوجوان با ارائه خدمات علمی، دقیق، کارشناسی، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر ارزش‌های این سازمان قرار دارد.

   لذا کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان؛کلیه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه ­ها، آیین نامه­ ها، دستورالعمل­ ها و ضوابط اجرایی و ... را پیش از ابلاغ به مدت 2 هفته از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام می‌نماید.این سازمان در رابطه با تهیه و تدوین لوایح و تعرفه­ های قانونی که نیازمند تصویب نمایندگان مجلس یا مراجع ذیصلاح است، پیش از ارسال به مدت یک ماه از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ارسال آن اقدام می‌نماید.

   کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می‌کند با هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت‌ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه تام مخاطبان خود است. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخورد‌های حاصل تعاملات دوسویه‌، انتخاب راهبرد‌های ارائه خدمت، سخت و ناممکن می‌گردد. به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکان‌پذیر است که مخاطب،میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق‌تر است که بتواند نظرات،پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.

 

    در این راستا و به منظور جلب مشارکت‌های مردمی؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برخود لازم می‌داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات ازطریق موارد زیر دریافت نمایند:

        *  کلیه شهروندان می‌توانند شکایات و انتقادات خود را از طریق سامانه‌ “سامد” ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواست‌های شما به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج می‌شود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند

        * کلیه شهروندان می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه شکایات که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان قرار داده ‌شده است، ارسال نمایند.

        * کلیه شهروندان می‌توانند نظرات خود را از طریق سامانه‌ روی لینک« جمع آوری الکترونیکی و تحلیل نظرات مردمی روی پیش نویس های قوانین و مقررات دستگاه» ارسال نمایند. درخواست‌های واصله به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج می‌شود.

        * کلیه شهروندان می‌توانند نظرات خود را از طریق سامانه‌ روی لینک «دریافت پیشنهادات مردمی دررابطه با بهبود ارایه خدمات»ارسال نمایند؛ و ما را در ارتقاء سطح خدمات کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان یاری کنید.

        * کلیه شهروندان می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه «پیشنهادات و انتقادات» که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاع‌رسانی اداره قرار داده‌شده است، ارسال و نمایند.  

        * شهروندان می توانند از طریق منو «تماس با ما» ، شماره تلفن،  مدیران و مسئولان اداره را دریافت و از این طریق با افراد مذکور ارتباط برقرار کنند.

 

 

کاربر گرامی ! هر گونه نظر ، انتقاد یا پیشنهادی در ارتباط با خدمات ما دارید از این طریق مطرح نموده و پیگیری نمایید.

 

  • 1399/04/16 - 08:28
  • تعداد بازدید: 1152
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ثبت نام کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری لرستان ادامه دارد

علاقمندان به شرکت در کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری لرستان تا20 تیر می توانند ثبت نام کنند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، با آغاز فصل تابستان، ثبت نام کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری لرستان همچنان ادامه دارد.
مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان دراین خصوص گفت:  هم‌زمان با پایان زمان ثبت‌نام در کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، به دلیل استقبال مخاطبان، علاقمندان به شرکت در کارگاه‌های مجازی می توانند تا20  تیر ثبت نام کنند
محمد جوادمحمدی افزود: کارگاه های آموزش کانون پرورش فکری استان لرستان در رشته های، متون خوانی، شعرنویسی، داستان نویسی، نوشتن خلاق، سرود، شعرقصه، فن بیان، زبان بدن، روش های بازنویسی و بازآفرینی حکایات و قصه های ادبیات مکتوب وشفاهی، انتخاب و پرداخت متن برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: همچنین کارگاه های؛ هنرهای خلاق و هنرهای تزیینی، کاردستی، عکاسی، نجوم، نمایش خلاق، عروسک سازی، نمایشنامه نویسی، شیوه های نمایش عروسکی و نمایش عروسکی به صورت کارگاهی در فضای مجازی برگزار خواهند شد.
مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان با اشاره به شروع کارگاه های مجازی در 20 تیر ماه 1399 اظهار داشت: در این دوره‌ها امکان ارتباط مستقیم مدرس و هنرجو فراهم شده است و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها با شناسایی استعداهایشان جذب انجمن‌های کانون استان می‌شوند.
محمدی یاد آورشد: علاقه‌مندان برای ثبت نام می توانند با مراجعه به نشانی: kpf.ir  و انتخاب گزینه آموزش‌های مجازی – دوره‌های تخصصی برخط استانی، ثبت نام کنند.
گفتنی است: علاقه‌مندان به ثبت‌نام درکارگاه‌ها می‌توانند به سایت مرکز مجازی کانون پرورش فکری به نشانیkpf.ir مراجعه و پس از ورود به قسمت آموزش های مجازی، دوره برخط استانی و در ادامه انتخاب استان لرستان در روی نقشه، نسبت به  انتخاب کارگاه مورد نظر اقدام کرده و مراحل ثبت نام را انجام دهند.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت